Dag 5. Cooking Class

6 juni 2019 - Ubud, Indonesië

Onze laatste dag in Ubud, de zon was volop aanwezig en bloedheet. Vanmorgen eerst een lekker ontbijtje gehad bij Cafe Wayan in de prachtige tuin. Spontaan hebben we daar een kookworkshop voor vanmiddag geboekt.

We hebben het rustig aan gedaan bij het zwembad en konden zo mooi onze reis naar Nusa Lembongan plannen waar we morgen naar toe gaan. We moesten op voorhand ook nog even geld pinnen, want op Lembongan zijn maar enkele pinautomaten die regelmatig leeg zijn. We hebben een slordige 9 miljoen opgehaald en voelden ons best rijk.

Om 16.00 kregen we een welkomstdrankje en ontmoeten we onze klasgenoten uit china, frankrijk en amerika. We werden rondgeleid in de tuin waar we de verse kruiden verzamelde die we nodig hadden. Daarna gingen we aan de slag met het menu. (zie foto) Alles werd voorgedaan en goed uitgelegd. Het duurde twee en een half uur, daarna gingen we met elkaar aan tafel om van alles te proeven, het was heerlijk! Zelfs Mo heeft overal van geproeft en dat terwijl er uien in zaten, die ze echt niet lust. Nog gezellig na zitten tafelen met Marc uit Californie en Debi uit Hawai. Nieuwe facebook vrienden!

We hebben het top gehad in Ubud, onze reistassen staan weer ingepakt voor de volgende bestemming morgen....

1. Coby:
    6 juni 2019
    Jullie doen wel heel veel!!heerlijk,zo maak je nog eens wat mee! Het is wel een hele mooie omgeving!!en nu straks op de boot!! Ben benieuwd!!wacht jullie verhaal weer af!!! Dukke kus!!
  2. Anita Umans:
    6 juni 2019
    Wat leuk zeg,jullie doen veel dingen.Mooie foto's ook xx
  3. Diana:
    7 juni 2019
    Fantastisch al dat geld 💰 😁
  4. Carla:
    7 juni 2019
    Leuk zeg..ook die kook kursus.mooi..