Dag 13. Shoppen in Kuta en luieren

14 juni 2019 - Sanur, Indonesië

We hadden de laatste dagen gepland om lekker te luieren en bruin te worden in de zon, maar helaas hangt er al voor de tweede dag een dik wolkenpak boven Bali.

Toch maar weer gaan shoppen vanochtend, deze keer in Kuta. Je moet toch wat he? Leuke sieraden doos gekocht, aroma olie en bodymist.

We waren echt moe, ( toch iets te laat gemaakt vannacht) en zijn terug naar het hotel gegaan, om lui op een bedje aan het strand te liggen uitbuiken. Na een tijdje te hebben gelegen, vonden we het te winderig en hebben in de hotelkamer Married at the first side terug gekeken, gewoon even niks languit!

Zouden we nog een massage doen? Voor wie denkt, is dat nou nodig elke dag? Het zit zo.... .  De bedden zijn hier zo hard als beton, je staat gebroken op, Je neemt een massage waarbij je spieren gekneed worden, waarvan je niet wist dat ze in je lijf zitten. De volgende dag heb je dus enorme spierpijn en moet je nog een keer.... We nemen telkens een full body massage van een uur. Dit kost gemiddeld 6 euro. Van al die olie die er gesmeerd wordt, blijft ons huidje ook mooi soepel!

Onze laatste avond is aangebroken. Eigenlijk hadden we gehoopt dat vulkaan Agung ons hier zou houden met wat spuwende lava, zodat we niet kunnen vliegen, maar de oude opa blaast alleen wat wolkjes rook uit!

We hebben heerlijk gegeten bij BabyMonkeys vlakbij ons hotel. We gaan onze tassen zo inpakken, morgen worden we om 16.00 uur door de taxi opgehaald. De vliegreis terug denken we nog maar even niet aan.... 18 uur pfff wat een eind!

Hopelijk morgen nog wat zon?

1. Diana:
    15 juni 2019
    🌋 die dingen doen het ook nooit als je ze nodig hebt hè 🤣😱
  2. Jorica:
    15 juni 2019
    Heerlijk die massages en dat voor die prijs. Je zou haast 2x op een dag gaan 🤗🤗🤗🤗