Dag 10. Nusa Lembongon naar Sanur

11 juni 2019 - Sanur, Indonesië

Vanmorgen afscheid genomen van het personeel van Damara, deze jongens hebben ons verblijf onvergetelijk gemaakt, niets was hen teveel en ze hebben ons goed verzorgd. Wat hebben wij het hier fijn gehad!

Om half 9 werden we weer in de truck geladen richting de haven. We moesten nog even wachten op het strand en zagen meters hoge golven op zee, dus besloot ing een reistablet te nemen voor het geval dat... . We hebben het geprobeerd te filmen, maar helaas komt het totaal niet overeen met de werkelijkheid. In iedergeval was de oversteek met de boot spectaculair, wat een wilde zee!!! Met de zeeziekte viel het mee, maar niet met de zeebenen toen we aan wal kwamen, raar gevoel.

We werden netjes afgezet bij ons laatste hotel, het Mercure in Sanur. Onze eerste indruk is een mooi groot resort direct aan het strand met 2 zwembaden. Onze kamer is ruim en ligt in een mooie tuin. We hebben wat gegeten en zijn heerlijk op een strandbedje gaan liggen. Er stond een verkoelend windje en het was goed uit te houden.

Vanavond de Grabtaxi naar het centrum genomen en bij de Oranjebar kaaskroketjes en friet gegeten. Rogier de eigenaar kende we van facebook 100% Bali, waar we veel info van hebben. Hij heeft ons nog wat wegwijs gemaakt en wie zagen we daar voorbij lopen? Marc en Debi!, de amerkanen waarmee we in Ubud de kookworkshop deden..... Hoe toevallig? We hebben afgesproken om donderdagavond wat te gaan eten met elkaar.

We zijn gaan wandelen naar de foodmarket, waar je Balinese specialiteiten heel goedkoop  kunt eten. Je schuift aan lange tafels bij de locals aan. Alles ziet er vreemd uit voor ons, we durven het niet goed aan, maar gezellig is het zeker!  Toen op naar de Cassablanca  bar, waar gezellige live muziek was en een pubquiz!

1. Carmen:
    Ziet er gezellig uit!!😍
  2. Marijke:
    11 juni 2019
    Wat zijn jullie al bruin!! Nog leuke vragen voor de pubquiz?😉 veel plezier nog!😎
  3. Coby:
    11 juni 2019
    Hoi hoi!!zijn jullie vandaag niet met de vriendin van die jongen mee geweest??ik zsl wel weer fout zitten!!!het ziet er weer super uit!!ik denk we zien een hollands testaurant ivm met die menukaart!!het was wel weer een belevenis geweest zijn met die golven zeker!!dat is meer mijn zee!!!!!!hihiik heb vandaag de dames uit Maassluis gehad,hele gezellige middag!!nou ik kijk weer uit naar morgen,welterusten voor nu!!!!love you!!!