Dag 14 en 15. Weer naar huis

16 juni 2019 - Zuidwolde, Nederland

Yes een blauwe lucht en zonnestralen schenen naar binnen bij het wakker worden. We genoten van ons laatste uitgebreide ontbijtbuffet, dit gaan we missen morgen! Gelukkig konden we nog een paar uur genieten aan het strand en de zee. Het was bloedheet, maar dit was onze laatste kans om bij te bruinen, dus dan maar als rode kreeftjes het vliegtuig in.

Na de lunch toch maar lekker in het zwembad afgekoeld en geluierd. Om 17.00 uur werden we opgehaald door de taxichauffeur die ons naar het vliegveld bracht. Het afscheid nemen van Bali viel ons zwaar, maar wie weet komen we snel weer terug?

De vlucht naar Singapore vertrok keurig op tijd en ook de aansluiting verliep soepel, het was vannacht om 12 uur nog 30 graden in Singapore. Gelukkig goed kunnen slapen in het vliegtuig, de 13 uur was daardoor goed te doen. Om 10 uur waren we weer veilig thuis en we hebben de zon mee naar Nederland genomen.

Het was een prachtige reis, we hebben weer veel gezien en genoten van elkaar, moe en tevreden duiken we straks heerlijk ons eigen bedje in!

De visjes zijn trouwens blij met hun nieuwe vissenkom! Zie foto!