Dag 8.Snorkeltour en Beachclub

9 juni 2019 - Nusa Lembongan, Indonesië

Vanmorgen werden we om half 9 achter op de scooters naar Mushroombay gebracht. Made had een prive tour voor ons geregeld om te gaan snorkelen. We stapten op een authentieke vissersboot en kregen onze snorkels en flippers. Waar we gisteren over land waren langs gereden, kwamen we nu op zee langs prachtige kliffen met wild water. We gingen eerst naar Mantapoint, alle omstandigheden zaten mee, maar helaas geen Manta's kunnen spotten. Op naar Turtlebay waar het prachtig was met vele kleuren visjes en koraal. De laatste stop was Cristalbeach met ook een prachtig palmen strand. We hebben ons 3 uur lang vermaakt in het heldere water en de smaak te pakken! Dit gaan we zeker nog eens doen!

We namen vanmiddag de scooter naar een magisch wit zandstrand en helder blauwe zee. Hier hebben we bij beachclub Mahagiri aan de vloedlijn op een bedje gelegen. Het concept is dat je voor minimaal 200 rph. (12 euro) moet spenderen, dan mag je van alle facilliteiten gebruik maken. Lekkere muziek, zwembad en goede cocktails. Mo had vandaag een honden vriendje, leuk beestje wat graag bij ons in de schaduw lag. Ook wij waren blij met de wolken, wat was het heet!  We zijn gebleven tot de zon onder ging, wat een heerlijke dag!

Voor het donker waren we terug bij Damara en hebben we de stortdouche genomen. Moe en lui namen we nog een olie massage, de beste tot nu toe!

1. Marijke:
    9 juni 2019
    Mooi mooi mooi😎ook aan de stranden al die kleurtjes🤩
  2. Diana:
    10 juni 2019